Livrarea comenzilor
Urmărirea comenzii tale
După plasarea comenzii, poți urmări statusul acesteia din "Contul meu", cu posibilitea selectării butonului "Comenzile mele" și vezi status comanda.
Dacă ai nevoie și de alte informații decât cele afișate în contul tău, colegii noștri de la Suport clienți așteaptă să îți preia apelul în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 09:00-17:30, la numărul: 0256-274-839.
Modificare sau anulare comandă
Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede (înainte de procesarea ei) la numărul de telefon 0256-274-839 sau la adresa de email: [email protected].
Colegii noștri de la Suport clienți vor face tot posibilul să îți modifice sau sa iti anuleze comanda.
Modalități de livrare
Pentru toate comenzile livrate din depozitul Romania - Sky Group, livrarea se va face prin curierat rapid.
Companiile cu care colaborează Sky Group sunt: FAN Courier si Sameday.
Pentru toate comenzile care vor pleca catre client din depozitul Romania - Sky Group, taxa de transport va fi afisata in cosul de cumparaturi, inainte de sectiunea FINALIZARE COMANDA.
Pentru comenzile livrare din depozitul EU – Sky Group, livrarea si costurile acesteia vor fi comunicate clientului in momentul lansarii comenzi, termenul de livrare fiind de aproximativ 5-7 zile.